grattis mammi

som fyller år idag.

dagen började jag med en promenad med min nya stegräknare haha. uppe med tuppen, kändes det som för klockan 9 gick jag. när jag är ledig! gud, måste vara något fel på mig! iaf, mot maria park och genom sofierskogen och sedan hemmåt. skönt på morgonen är inte så fruktansvärt varmt då.

kom hem, duschade och gjorde kanelisar som jag lovat pappa. gick väl sådär. men goda är dem men kanske lite små. degen verkade aldrig vilja jäsa haha. jaja. jag ska inte bli bagare iallafall,

sen vid 12 kom elin och då intog vi våra platser i solstolarna och har suttit där sen dess och solat, snackat skit och druckit saft. älskar det <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nej det är inte vikten jag tittar på, utan måtten och fettprocenten. Vad jag väger kvittar, det är hur jag ser ut i spegeln som betyder nåt för mig. Men sålänge jag ser likadan ut och dessutom ökat fettprocenten pga. att jag slarvat, har jag ju bara mig själv att skylla. Nya tag :) Hur går de för dig?

2008-04-23 @ 22:17:14
URL: http://helle86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0