härliga fredag

la mig rätt tidigt igår, dvs vid 22. så vaknade upp vid 8 av att solen sken, härligt. och att jag dessutom är ledig är ett stooort plus. ska ta mig i kragen och åka och träna lite. tänkte faktiskt "låna" lite av karls pulver.. inte proteinet men han har sånt som ska ge sjukt mycket energi, och det behöver jag när jag är så seg av allergitabletterna. inte nog med att allt sånt skit är dyrt, man ska dessutom bli trött av det.

nej som sagt, idag ska jag försöka vara lite nyttig. måste handla papper också, eller ett register om man ska vara riktigt, så jag kan sortera alla räkningar och sånt skit. tråkigt att bli vuxen...

ikväll är det teater m pappi&mammi, och karl såklart. och middag efter. mums. älskar den maten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0