I like this part

hmm nyvaken och har nyss sett sista delen (tror jag?) av 2900 happines. de bara måste göra en ny säsong! hände ju en massa spännande i detta avsnittet.
suck, mina böcker har fortf. inte kommit, men kanske idag? skulle ta 4-6 arbetsdagar och idag har det faktiskt gått 6. hmmpps..

tänkte sätta på the voice, skruva upp och hoppa in i duschen =) sen vdi 13 blir det lunch med bell i stan, blir väl någon god sallad :) måste kompensera med det jag ska äta på jobbet idag haha. sen somsagt vid 16 blir det jobb och innan dess ska jag ha hunnit hämta ut mitt dumma nässpray från apoteket och hjälpt bellan att handla lite..


såå.. duschen väntar =)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Glöm nu inte att köpa biljett till studentfesten den 1maj på CANTINA :D

2008-04-11 @ 15:24:10
URL: http://rebeccathell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0