is that all you got to say?

ny start, ny början. så är det alltid varje vecka. haha. men nu ska jag ge mig tusan på det, igen? haha. undrar hur många ggr jag sagt så. menmen.

igår var det körskolan en sväng och sedan hem och hann ligga i solen i 30 min innan jag fick rusa vidare igen till jobbet. mys med solen. i just loooove it. kanske hinner en liten stund idag med, men det tror jag inte. dessutom blåser det sjukt mycket.
igår trodde jag och eve att det skulle vara lungt på jobbet, 1. det var måndag 2. det var hif-malmö. men ikke. är det vi som har otur?

imorse var jag faktiskt ute och gick en lång runda, eller ja. på en timme men det räcker gott och väl tycker jag så på morgonen. jätte mysigt väder förrutom att det då kunde blåst liiiite mindre.

nu ska jag gå och se klart sex and the city så att diana kan få de på jobbet =)


PUSS på er era gurkor :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

en timme på morgonen är mer än väl :) duktigt :)

2008-04-29 @ 22:30:32
URL: http://helle86.blogg.se
Postat av: huba

de var rätt lungt i stan då faktiskt med alla fotbollsmänniskor..vi hade inte så mycket att göra.. :) riktigt skönt faktiskt.. =)

2008-05-09 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0