jag vill vara ledig idag

& sitta på en uteservering men en filt (om det är lite kyligt, inte hunnit känna efter än) och dricka kaffe och snacka. mysa. men neeeej. jag ska jobba idag. hela dagen dessutom. men men, tur att det är med evelina =)

igår var jag ju också ledig, och efter att ha gått min promenix fick jag ett ryck och jag tycker det är så tråkigt att bara sitta hemma. så jag försökte hitta på något att göra och issa nappade på middag & bio. så det fick bli det. en grekisk sallad på mezo med issa & ina. sen såg vi min brors flickvän, riktigt söt.

hihi ja nu ska jag nog vara en nörd och köpa mig en stegräknare haha. tävla lite med sig själv.
för övrigt är nog den bästa låten just nu Better in time med Leona Lewis, måste säga att den är mycket bättre än bleeding love!!

nu ska jag bege mig mot mitt älskade arbete <3<3 haha

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mmm, vill också vara ledig idag. Vore skönt =)

2008-04-21 @ 09:55:06
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0