ledig lördag

så himla skönt, faktiskt. vaknade upp vid halv tio och åt frukost. slö tittade på ett geni i familjen och miami ink, tills jag insåg att jag sett det avsnittet. gick och la mig i sängen och somnade och vaknade upp igen vid 12. solen sken och jag drog på mig träningskläderna. har bestämmt mig för att gå en sväng i detta underbart härliga vädret. tänkte gå genom laröd och tjuvkika om sofierokiosken öppnat (jag och mamma har nämnligen spanat in att de har varit där och fixat och plockat upp varor;)) och isf ska vi dit senare i eftermiddag och premiäräta! muuums. iaf, sen tänkte jag gå ner vidare mot tinkarp, vikingstrad/friabad och hamilton där jag ska handla lite till mammi. det är vid sådana tillfällen jag är glad att bo här, för där är så underbart vackert och jag älskar att känna havslukten (dock inte när det luktar massa tång haha).

så det ska jag göra nu =) ha en bra lördag alla!

Kommentarer
Postat av: Isabell

vad mys :)

2008-04-05 @ 14:15:30
URL: http://ibergsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0