like i love you

sitter inne och kollar runder på bluebox.se. älskar verkligen allt där, och allt är så himla kul =) vill beställa en massa! bl.a. två böcker men de hittade jag på cdon mycket billigare så beställde dem där. är det för övrigt någon som beställt boken med jenna jameson på svenska???
idag vaknade jag tidigt och har gott om tid innan ridningen så egentligen borde jag ta mig i kragen och städa lite. men sen fungerar inte boxen, (misstänker att min kära bror dragit ut sladden för att internet ska gå snabbare) och jag vill lyssna på voice medans jag städar.

är mega sugen på att gå ut till helgen, men eftersom jag jobbar stängning imorgon lär det väl inte bli så. men det är ju med tjejerna, så vad gör det ;) blir nog trevligt där med. men antagligen en massa folk. känns som det.

nej men om man skulle...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har beställt den på svenska från adlibris.se men jag tror den e slut överallt. och jag har lånat ut min annars hade du kunnat låna den. Puss

2008-04-03 @ 19:21:13
URL: http://helle86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0