lördag kväll

och middagen har avnjutits. det blev kyckling med chiliypughurt och couscous dock det "nya", sånna stora bollar. mycket mumsigt får jag säga och det rekomenderar jag =)

min promenad var väldigt fin, solen sken och havet låg alldeles stilla. rikitigt fint. när jag senare kom hem drog jag med mig mamma till sofierokiosken då jag till min stora lycka sett att de öppnat. när jag väl kommer dit så bestämmer jag mig för två kulor, (efter att ha funderat i minst fem minuter). men när jag kommer fram har de inte hunnit får alla sorter och får börja om igen. suck. tillslut blev det iaf choklad och tiramisu (stavas??). mammis glass blev fläder/lime sorbet och choklad/chili. allt var mycket gott och riktigt skönt i solen var det. så när jag kom hem sa mamma att vi kunde sola lite (dock med filt). jätte mysigt fram tills klockan blev halv fem, då började jag frysa och begav mig in.

under dessa dagarna pappa har varit i usa har jag och mamma komma bra överrens, skönt. men undrar hur det kommer bli när daddy är back? alla som känner mig vet ju att jag och min mamma är lite, ja. ovänner typ alltid =) haha. men jag håller tummarna och ska göra mitt bästa för att det fortsätter såhär!

nu fortsätter min lördagkväll med mamma och 27 dresses och lite godis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0