lunchande

med bellan idag. blev på waynes, och en grekisk sallad med apelsinjuice. har ju gått lite sådär med min diet efter påsk pga av ja, just påsken och nu har jag råkat på en bamseförkylning + att allergin håller på att komma igång. så är lite deppig. men både måndag och hittils idag har jag skött mig extremt bra. *duktig sara*...

sen så mös jag och bellan runder lite i stan, men jag vill ju inte och ska inte köpa kläder. men kul att se alla vårnyheter. sen gick vi till vårt nya ställe och tog en jordgubbssmoothie (dock utan tillsatt socker haha) som var mycket god. sen ja får jag egentligen inte skriva vad vi gjorde hihi. *hemlis hemlis*

sitter nu och lyssnar på Jah Cures skiva, och den är verkligen (iaf hittills, är på nr 5) mycket bra och mysig. lite löööve songs i mitt vårdeppande känns bra. hihi.


jaha, så vad ska jag göra idag??? absolut ingenting känns det som. är sugen på att bara lägga mig i sängen, glo en bra film och äta en massa godis.. men nej, ska försöka hålla mig nu =) måste ju faktiskt tänka på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0