min bebis

är så fin. men är det någon som vet hur man överför video till en ipod så hojta till. jag tar tacksamt emot hjälp =)

bloggade lite innan men det verkade försvinna. iaf, där skrev jag att jag kom på mig själv att jag inte sett 2900 happiness på två veckor, så jag har 8 avsnitt att ta igen. yess. de är så snygga i serien och den har visat mig att danska killar visst kan vara snygga. riktigt snygga också.

idag "fick" vi en ny kille på jobbet. treeevligt med det motsatta könet. och han verkade ju trevlig, lite blyg, men vem hade inte varit det med alla tjejerna? hihi.

just nu lyssnar jag på min absoluta favvolåt för tillfället : I love the way - Gabriel antonio, lite så sexytime låt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0