min jobbehelg

helgen har jag bara jobbat och slitit. fy. och hamnade på mörarpsstation kl halv ett på natten och sen gick det inget tåg? katastrof! iaf, inte lönt att blogga eftersom det inte hänt så mycket. idag slutade johan och det var ju supertrist, men han kmr tillbaka i maj och leker rc hos oss =) ser vi fram emot!

för övrigt såg jag cashmir maffia eller hur det stavas, och det programmet ligger än så länge på plus =) är ju ett stort fan av sådana tjejserier =)
på lördag är jag ledig, är sjukt sugen på att gå på bio. vill se både 27 dresses (eller var det 29) och morgan pålsson. och Juno! hihi. får väl ragga upp en dejt eller något =)


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Michelle

27 dresses har jag hemma :) Jätte bra! :)
Men inte värd att kasta pengarna i sjön på bio för :P Om man uttryckersig så..
Juno, säger Emma min kompis är jättejättejätte bra! o rolig!
Och du Grattis ang skrivningen! :) Wiio
puss michelle

2008-04-02 @ 18:15:53
URL: http://michelllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0