mys med elin

idag har jag varit mega duktigt känns det som, och hunnit uträtta en del. bla. varit på körskolan och övat på backning runt ett hörn. lite minnes anteckningar: börja kl 12 och vrid en kvart och sedan en halvtimme tillbaka. haha ja det är så man gör ;) bokade även halkan och sen ja, är det inte mycket kvar! skööönt. hann även en runda inom gymmet, kondition först som vanligt och styrketräning. får akta min v form lite haha. sen fick jag springa inom OJ och handla lite. hade lovat pappa och fixa en kaka till mamma som fyller år imorgon..

sen på bussen ringde elin och sa att hon ville hälsa på, och det får hon mer än gärna! så satt vi ute på altanen från kl 14 till 17 och snackade en massa strunt med ett avbrott med att baka kakan. först blev den KATASTROF, den verkligen dog. sjönk ihopa. men sen satte vi in den lite till och den blev perfekt =) sen pormenerade vi bort till sofierokiosken och mumsade i oss varsenglass. sen sprang tiden iväg från 17 - 18.30. fattar inte vart tiden tog vägen? men nu har elin kört hem och jag ska faktiskt gå en sväng till, i detta underbara vädret. helt otroligt vad våren och sommaren kan vara fin i helsingborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0