nu längtar jag

efter min ipod. vill lägga in en massa bra musik och lyssna utan det jävla glappet i lurarna. hoppas det blir fint väder i nästa vecka så ska jag ut och gå en massa och bara lyssna. hih. nörd. och jag är så sugen på att festa, på att dansa! men neeej, jobbar stängning både denna fredagen och nästa fredag+hela helgen där. wiie..

jaha vad händer imorgon? har fått min snälla bror att ladda ner 27 dresses så ska väl mysa till den, verkar dock som om jag blir helt ensam? får väl fråga mammi om hon vill =) är också sugen på att gå på väla! men borde spara, så lär väl inte bli det heller. så en helt tråkig helg väntar mig.. kul!


sitter och lyssnar på 4 minutes med madonna, jt och timbaland. vet inte alls vad jag tycker om den, känns som om det är en sådan låt man gillar efter ett par gånger? men soundet är så jobbigt, som en dålig cirkus musik? njääe.. den låten faller inte riktigt mig i smaken..

Kommentarer
Postat av: diana

oh den filmen lär ju va skit bra :D hihi vi ska mysa på tids el vad säger du? ;) paris fy vad jag längtar! d falrigt att sitta o smygkolla på nätet haha:p lycka till på stängningen inte så mkt kvar nu ju. älskar dig
gullet mitt hihi

2008-04-04 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0