saker du kan göra med... troskydd!

okej, nu har jag börjat läsa (eller ja, jag läser bit för bit, för mkt på en gång blir tråkigt) "kaxiga tjejers guide till det perfekta partylivet". riktigt rolig (tycker jag) och nu ska jag dela med mig

saker du kan göra med... troskydd!

* gör inbjudningskort som dina gäster kan fästa på kylen, instrumentbrädan eller datorn och därigenom påminnas om den kommande tillställningen
*  Dela ut och använd som namnbrickor
* Använd som "ölhållare" för att behålla händerna varma och drickan kall.
* Råkar du ut för ett oväntat romantiskt sammanträffande, ta hjälp av baksidans klister för en sista-minuten-bikinivaxning
* använd att torka pannan med efter en het danssejour eller någon annan svettig partyaktivitet.
* fäst en på varje skinka för att undvika kontakt med kalla och/eller otäcka toalettsitsar.
 okej. nu låter detta kanske inte superkul. men när jag sitter och läser boken så småfnissar jag och har allämnt roligt :P



nej nu ska jag ge mig ut på en promenix!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahah såå kul :D

2008-04-15 @ 19:40:53
URL: http://rebeccathell.blogg.se
Postat av: Michelle

haha den boken måste jag läsa! :P Haha

2008-04-17 @ 09:45:55
URL: http://michelllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0