shes freaky and i like it

okej, efter jobb igår kom jag på världens bästa idé. jag och diana skulle först äta på cavolo nero för att sedan hyra sex and the city säsong 6 och kränga godis. and so we did. sååå himla myyyys. älskade det. men hann inte se alla avsnittet så tur att man fick hyra dem i en vecka!

idag efter att vi vaknade och fixat oss så åkte vi till väla för att möta upp simmepimme. shopping och en god lunch med massa snack. riktigt mysigt det med. sen spenderade jag och diana resten av vår tid till att shoppa loss. yess.. hittade äääntligen en ny väska som jag bara äääälskar. och ett linne till zsollans ferre! längtar så!
tog bussen in till stan och gick en sväng i den fina solen och köpte oss en dricka på mästerlivs medans vi väntade på bussen hem till mig ;p

nu har vi sett ytterligare några avsnitt och ska se resten nu efter att diana duschat färrrrrdigt som i trrrikåerrr (haha bara diana som fattar nu)

c ya..


"det kanske är det dethära som kallas blinddejting?" - man om solglasögon
"lite eyeliner på det hära och det är perfekt" - man om ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0