sol, sol jättesköna sol!

idag är jag sugen på att gå en riktigt långrunda med min bebis haha. genom hittarp, kullskogen och ner mot domsten. men det lär få vänta till helgen för enligt dmi ska det bli regn nu i em. så isf får det bli ett besök på gymmet. har inte varit där på ett tag och är fortf. lite förkyld, men jag får ta det lugnt!
igår när jag kom hem från jobbet hade jag och diana vårt (nästan) vanliga nattsamtal om allt mellan himmel och jord. men sen tyckte diana att vi blev lite för djupa för den här tidpunkten haha. kan man bli det? tydligen :)
innan jag somna hann  jag kolla både parlamentet (ja jag ägen en vhs haha). så jävla bra det är. satt där nere i mörkret och skrattade för mig själv =) sen hann jag även kolla en callgirls dagbok.

och nu är det en ny vecka. jobbar på lite dumma tider så vet inte riktigt hur jag ska spendera min tid? vet bara om att på lördag är det party med elin o co! ser jag fram emot! och på fredag ska jag vara väldigt kulturell och gå på teater med min kära familj och efter det blir det ett besök på bonasera bonasera!

nu ropar duschen!

Kommentarer
Postat av: diana

ohh ms busy woman, vad skulle jag göra utan dig? :)

2008-04-14 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0