träningstillskott

ja nu har jag ju gett mig fan på att satsa rejält, kan min bror så kan väl jag? och just nu testar jag ett tillskott som gör att man ska bli piggare, och jag gillar den riktigt. efter tio min att man druckit det blir man lite stickig under huden och varm. och man vill bara ut och röra på dig! toppen för mig nu på morgonen innan min lilla morronprommis som jag tänkte mig. kan jag rekomendera varmt och alla andra som testat den gillar det! så ser lilla grejen ut =)



nej nu ska jag ge mig ut och gå. och handla frulle till mig =) ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är jätteduktig som tränar och står i :) Men visst, jag kan hålla med om att peppning verkligen e ett måste för att man ska orka. Kämpa på :) Vi ska vara snyggast på stranden i sommmar :)

2008-04-25 @ 09:18:49
URL: http://helle86.blogg.se
Postat av: issa

Braaa gumman!HIhi, kan tänka mig känslan.. Förbränner den fett också? Pussis

2008-04-25 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0