you got me feelings that i adore

nyss ätit underbar god mat från big buddha. jag valde friterad kyckling m sötsur sås, mamma tog stekta äggnudlar med grönsaker och kyckling, och karl tog kycklingspett m jordnötssås. mums det är när man kan ta lite av varje, helt perfekt.

ridningen gick väl också helt okej, var lite fart i pållen bara så jag hann inte riktigt samla mig mellan hoppen, men so what. hihi. sådant händer =)

går ju verkligen ingenting bra på tv idag, så ska väl läsa lite i boken som jag lånade av mamma tills mina kommer. så himla gött att jag inte behöver plugga till den dumma teorin något mer =) sen blir det nog att se juno, min snälla bror laddade ner till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0