årets kräftor är fiskade!

ur frysboxen på maxi... 170 jävla spänn, men det var någon som kläckte ur sig att "dyrast är godast", får hoppas att det är så!
var även en sväng på donken där jag och didi åt frukost. som vanligt en grekisksallad =) mums. jakob kom och samtalade lite med oss innan de begav sig iväg i den snygga bilen m. en träningsväska. haha. så sjukt, när jag och didi parkerade sneglade jag in i bilen brevid oss och sa "diana, här står en snygg bil. med en träninsgväska i, den killen måste vara snygg" haha. sen så kommer då jakob och co och går in i den bilen. så kan det gå =)
sen hann vi faktiskt också gå en sväng på familia. jag shoppade ett tandblekningsmedel, får se om det funkar! ska bli spännande och se =) Efter det körde jag didi till jobbet och disskuterade min och mhs stängning med evelina. nu ger jag upp max. vad man än gör och sliter röven av sig blir ingen nöjd. det är alltid nått som är fel. att man sen gjort hela stängningen nästan helt själv får man inte ens ett tack för! bu för lata chefer och hurra för diana som hjälpte mig =)

nej nu ska jag "voica" vidare. :P (dvs, hitta ny bra musik)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äääe du på måndag ska dom fan få den bästa stängningen någonsin, dream team el vad ?! ;) HALLÅ DUU ! vi åker till CYPERN om ARTON DAGAR! bara så du vet !!!! :DD:D:D älskar dig mest hihi

2008-08-07 @ 03:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0