Disturbia

detta inlägget dedikerar jag till kära didi som aldrig hade hört låten. man lär sig något nytt varje dag.
idag har jag gått en sväng med elin på stan och vi var på vägledningshuset och frågade lite. så det blir väl ett högskoleprov nu till hösten som det ser ut nu. sen blev det en sväng på hm och en ny bikini blev det. kommer bli sjukt snygg till min bruna bränna (läs, som jag kommer att få). ett sexigt nattlinne som förhoppningsvis någon gång kommer till användning. haha så deppigt det lät =) men det är sant. elin shoppade för en gångs skull ett par trosor haha :P

nu kommer snart familjen Schippert hit på lite buffé. sedan ska vi till fredriksdal och se "rabalder i ramlösa".. oj så kulturell man kan vara =)


Kommentarer
Postat av: Isabell

för att se rabalder i ramlösa hade det väl räckt med att komma hem till mig o min familj??

2008-08-07 @ 19:55:04
URL: http://ibergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0