en av mina 7 på morgonen upptäkter.

är att det börjar bli höst. tråkigt men sant. för när Johanna&jag var på väg hem från båten så såg vi att träden börjat gulna redan. och att det faktiskt börjar ligga löv på marken. sanslöst. vad är det idag? den tredje? visserligen gillar jag alla årstider på sitt sätt, men det får gärna vara sommar i mer än 10 dagar... tur att jag och didi snart flyr..

sen var det ju min sista natt på båten också, skit trist faktiskt. mysigt att jobba natt. som linda sa, "jag säger till zerko att vi vill ha dig om vi ska ha någon, så kan du bara säga "fuck you max!"" haha. jo så kan man också uttrycka sig.

något annat som är fuck it är tråkiga personer som smsar/ringer i tid och otid. blir så irriterad och lite carrie aktig "why do you always come and fuck up my life when im doing fine?!"

detta var då söndagens rapport från en possitiv sara (förlåt) och ursäkta för alla svordomar..... men höst, att sluta med något kul, och jobbiga personer slipper jag mer än gärna..


Kommentarer
Postat av: spongen

märks att vi ve lika eller vad? igår tänkte jag exakt på detta citatet när jag läste smset "why do you always come and fuck up my life when im doing fine?!"...

2008-08-04 @ 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0