en av mina fobier

igår jobbade jag stängning på max & det gick väl helt okej. inte så mycket folk, och det kan bero på vädret! fattar inte hur NÅN kunde ge sig ut i det vädret, men det kunde man tydligen..^^
jag hatar att köra i mörker ensam, och ännu värre var det då igår. trodde jag skulle börja gråta i bilen. är riktigt otäckt..
BU för busväder när man kör bil säger jag bara!

så väntar ännu en stängning.. så om ca 3 timmar beger jag mig åt slaveriet igen.. kul att det enda man gör är att jobba-sova-jobba-.sova?



Kommentarer
Postat av: JENNY

Usch det är så jobbigt med fobier! :/



Själv har jag klaustrofobi (trånga utrymmen så som hissar) och det sätter verkligen hinder på vardagen, jag kan inte göra vissa saker jag vill o.s.v. Förstår hur jobbigt det var för dig :/



Ha en bra dag (:

2008-08-05 @ 19:59:10
URL: http://jeniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0