Har do en pojkvan till salo?

ingen som fattar och ingen som behöver göra det heller ;)


I lördes var det full rulle hela dagen/natten men trevligt hade jag. gottis med kräftor och mysigt sällskap och ja alla var laddade så det var kul =) efter en förfest/middag hos mig tog vi bussen till tivvan där vi fortsatte att ha riktigt kul (enligt mig).. bilder kommer upp, när jag får tillbaka min kamera sladd=)

Har egentligen tusen saker att ordna till vår resa. Men har iaf fixat två av dem. En ny resväska har inhandlats och sandaler. nu måste jag bara ringa frisören och kolla med banken och tusen andra saker? jaja.

igår var det jobb och det gick riktigt bra och var riktigt kul. får se hur det blir ikväll. fyför asså ser inte fram emot denna kvällen.

Kommentarer
Postat av: didi

jag söker en pojkvän som e till salo:p haha

2008-08-13 @ 01:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0