idé torka

dessa dagarna har jag inte alls kommit på något att skriva. trist. jag vet ju själv hur mycket jag gillar att läsa nyuppdaterade bloggar.
men igår/idag har jag varit på båten, en helt okej natt. och nu ikväll ska jag jobba min sista. lite trist. men hoppas att de kanske ringer nån gång då&då och så blir det väl att man jobba där nästa sommar också, iaf som jag gjort nu.

nu sitter jag här, fortf. lite nyvaken och har inte en susning om vad jag ska hitta på. kanske glo en film eller något.. funderar på att kanske gå en sväng, & rensa tankarna, men det känns som om det är varmt ute?

Kommentarer
Postat av: d

jag älskar dig så mycket, är så glad att du e min bästa vän<3

2008-08-03 @ 02:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0