malmöfestivalen a la Tiffany Persson

fast en danmarksresa.

1. Mitt kort fungerade inte.
2. vilket resulteradei att jag inte fick köpa den sjukligt snygga CKväskan
3. Bottnen sprack på min ena spritflaska. 100 dkr i sjön (bokstavligt eller vad säger du bell? iaf nästa, på båten...)

SÅ FÖR ATT SAMMANFATTA DET HAR DET VARIT MIN BÄSTA DANMARKSVISTELSE!! haha


egentligen har jag inte alls tid att sitta här, måste köra till maxi och handla det sista tills imorgon (eftersom jag jobbar imorgon och kommer få stressa som in i)

så en liten to do lista.. (som alla andra verkar ha)

* handla på maxi
* fixa låtarna så jag kan göra en skiva (alla får gärna ta med sig vars en så blir det en bra blandning)
* be till gud om bra väder
* ta fram kläder tills imorgon (inte ens det hinner jag imorgon)
* be till gud en gång till
* ta fram allt annat och ordna med det
* sova

så ser min fredagkväll ut, spännande va?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha be till gud. ta fram kläder och be till gud en gång till :P Haha sara du är bara för go!

2008-08-10 @ 11:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0