myskväll!

ja denna helgen har jag och min bror varit ensamma och fått göra som vi vill och det resulterade i att vi åt det vi precis kände för, och för min del blev det tortellini m. ricotta och spenat. sjuukt gott. sen blev det chips och tortillia dippen. och gurka såklart! allt detta avnjöts till sällskaps resan 2. som också är sjukt bra. haha. varför är det alltid så? att man kollar på vinter filmer på sommaren och tvärtom?



och nu tänkte jag kolla lite på hipphipp och äta godis =) MUMS. krängkväll eller vad..

"idag är det måndag och jag tänkte åka till apoteket och inhandla sådant som kan behövas efter helgen"

det är bara så att bell&jag är lite smartare, vi ligger steget före och handlar på fredagen! innan allt ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0