semeeeester

har jag nu. och imorgon åker jag. känns otroligt härligt. min första betalda semester!! hihi

i fredes mötte jag upp diana och så fixade vi det sista inför resan. åkte och handlade mat på maxi och åt med mina parents... sen hade vi lite förfest för oss själva för att fira att vi åker snart =) åkte int ill stan, mötte upp lite scandlinesare och hann med både stinsen och hampan. helt dött ute, om man jämför med annars??sen blev det en sväng på tivoli också, och som vanligt har vi alltid kul när vi är ute =)
men vid 2 tog jag bussen hem eftersom jobb väntade mig på lördagen och jag mådde INTE bra om man säger så. gjorde ju det inte bättre att vi hade en sjuk försäljning de timmarna jag jobbade..

så var jag hos carro igår som fyllde 20. trevligt och gott. tacos! me likeee..

och nu ska jag snart åka till didi.. ska bara lägga in de sista låtarna sen är vi off...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en underbar resa!!

2008-08-25 @ 16:18:40
URL: http://helena1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0