stillat mitt shoppingbegär

idag har anna&jag varit på väla och shoppat lite.. bla fem nya böcker haha onördigt. som anna sa "hej jag går inte i skolan men jag vill läsa endå". det blev "läppstiftsdjungeln" "jenna jameson" "babbeldrottningen" "perfekta hemmafruar" och "pappas flickor". får se vilka som få hänga med till napa. om man ens orkar att läsa?? hmm.. sen blev det lite produkter på hm och apoteket. ett basiclinne från cubus och lite småttochgott från gina bla en klänning och en topp och sen en surprise till didilicious. =) så jag kan inte skriva det här ;)
sen blev det efter lite dramatik middag på bk ist för tacohouse.. haha.

kan länka lite bilder från kräftskivan. dock ej så många vackra men vad gör det =)

   snyggeanna     egome..     happyboys

  ännu flera snyggisar.    älskar denna bilden!   de orangekräftorna är mina och issas "super jumbo kräftor" bullshit eller vad. skit dåliga köp aldrig dem! Ullmos egna.

  lite shottar..  tequila är väl aldrig fel??...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0