usch så seg

jag känner mig idag. så otroligt lowfeelings haha eller nått.
imorgon är den stora premiären, eller vad man ska säga. ridningen börjar igen och jag tror inte att jag kommer må bra på fredag. hej träningsverk. synd bara att busstiderna suger så jag får vänta otroligt länge före, och efter. hoppas att man kan låna bilen eller att någon känner för att hämta mig..

hur mysig ser inte den bilden ut?

nehe.. snart ska jag jobba (det var väl ett evigt tjat om det) men vill bara lägga mig i sängen igen. har nog sovit för länge igen och allt är didis fel hihi

Kommentarer
Postat av: didi

haha ja skyll allt på mig, bara för jag e uppe nu (halv fem på morgonen) betyder d inte att jag smittat dig efter en halv vecka... host hihi hoppas stängningen gick bra iag &ridningen går bättre:D ELVA DAGAR KVAR!! :DD

2008-08-14 @ 04:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0