20 årsdag, inflyttningsfest m.m.

jaha så har ännu en helg sprungit iväg. och mycket har hänt.
fredagen spenderades med underbara Bell på viva m. pasta scampi och husets vita. skvaller skvaller och lite skratt och lite allvar. som vanligt. hamnade på stinsen för en drink också, inte helt fel.
Lördagen vaknade jag upp och det blev direkt en tur till väla. fan vad jag hatar att köpa kläder just nu, iaf när man letar efter något specifikt. hem och fixa sig för att bege sig mot Helena&Henrik. där bjöds det på sjukt god mat, trevligt sällskap och absint. fy. kan ju säga att man inte var direkt nykter när vi begav oss till tempel. tempel var väl okej. mr lovley rumpa fanns där. haha =) jag säger inget mer.

Söndagen väcktes jag av mamma & pappa & karl med frukost, champagne och paket. dock skippade jag champagnen för fy vad bakis jag var. gjorde ont att öppna ögonen. så efter att verkligen tvingat i sig en smörgås fick jag sova två timmar till innan gästerna dvs släkten dök upp. massa fina presenter blev det. vid fem tiden blev det en sväng julskyltning med mamma, pappa och diana. vid maria kyrkan råkade sara stöta på mr. snyggast i världen och det var ju inte lite pinsamt. Han var så snygg så jag inte vågade säga hej. hur pinsam är man inte då.
men vi tände lite ljus för farmor&farfar. efter kyrkbesöket gick jag och diana till viva och jag åt tacosallad, min nya favorit! Zsoli&Simon kom också och höll oss sällskap. Taaack för alla fina presenter diana, det var alldeles för mycket och det vet du =)

så det var min underbara helg. nu har jag blivit alldeles förkyld för mitt eget bästa och är riktigt gnällig. så jag tänkte ta mitt täcke, äta tårtan som är över och kolla greys anatomy. låter som en väldigt bra idé =)

Kommentarer
Postat av: diana

din bday du e ju så värd det<3

2008-12-04 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0