galet förkyld

helvete vad förkyld jag är. och min wonderwoman till chef tycker att jag ska jobba endå. normalt? nä blir ett samtal till vårdcentralen imorgon för att höra om intyg osv, jag kan inte stå upp i sex timmar och stressa såhär. så lär jag väl bli ännu sjukare eller få en lugninflamation som mamma sa. peppar peppar.

men idag har jag varit på apoteket och shoppat lite vitaminer&mineraler för mitt eget bästa. samt satt in pengar på mitt konto. och ett snabbt besök inom systemet. allt detta hann jag med på mindre än en timme, inklusive bussresa. sen blev det raka vägen hem till soffan igen där greys anatomy väntade på mig. den serien är underbar. spelar ingen roll hur många gånger jag ser den, you just love it. karev är så inihelvetes sexig haha =) tycker jag. speciellt nu i säsong två när han och izzie försöker få ihop det. han är ju bara sååå underbar =)okej, jag behöver en man.

nej nu blir det lite facebookande innan soffan besöks igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0