nyårsafton

mina juldagar/mellandagsdagar har varit underbara.
lite kort sammanfattning:
julafton= underbar med diana, min familj, faster, morbror och kusin. underbar mat, underbart sällskap.
juldagen= förfest hos emil på stallet i höganäs dvs min kusins kompis. när jag och issa glider in så typ det första han säger är att "ja jo vi har träffats, på stallanton". då var han 13, och vi 11. har inget minne av det! men kvällen fortsätter med hemlisar och mys. hemliga kyssar och utgång med bra musik. en bra kväll helt enkelt!
mellandagarna försvinner förbi med jobb och mest mys med familjen. lördagen träffades issa, diana och jag på café viva och åt tacosallad och drack vin. kvällen slutade för mig på utposten med dianas kusin + kompis och ett annat gäng. sjukt trevligt!
ikväll är det nyårsafton och jag ska fira den med mina två trogna män. tänk, vissa har inte ens en men jag och issa har turen att ha två. =)

så snabbt ett år har gått. förra året satt vi hos elins pv och åt middag och kvällen slutade i perstorp hos en man som blev ett hett samtalsämne i år av mig och issa haha =) så allt kan ju hända ikväll.

nu är det dax för mejk och fix..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det vara * ? ;) höhö

2009-01-02 @ 14:19:47
URL: http://helena1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0