tiden läker alla sår

fredag & jag har blivit urusel på att blogga. har inte tid, hinner aldrig sitta vid datorn.. men jag vet inte vad jag gör istället?  hmm...
igår var det ridning och båda sarorna ramlade av. det låg nog en slags förbanning över våra namn?? jag hamnade mitt på hindret på magen, så nu har jag lite ont på ena sidan, hoppas det inte blir värre bara.

idag vaknade jag av att det ringde på dörren och sen började någon skramla. och då slog det mig att det var våra fönsterputsare. det är alltid lika trevligt att vakna av det. det gäller att hitta ett rum snabbt där det är nerrullat som man kan vara i då. kul att stå där nyvaken och i sovekläder. njäe.

imorgon blir det 500 i lund och sedan fondue hemma hos oss med familjen schippert. mycket trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0