twilight

på issas begäran ska jag börja blogga och om twilight. GUD så bra den filmen var, helt i min smak. jag gillar inte vampyr-filmer annars, men denna asså. både jag och issa satt och skrattade, log åt varandra samtidigt och suckade åt hur underbart bra robin pattinson spelar edward. ge oss sådana män! nää men den var sjukt bra, den rekomenderar jag starkt. HOPPAS att det kommer en tvåa och då kommer jag och issa sitta bänkade på premiären.

     cam gigandet var också med!

Lördagen började med lite kultur i form av 500 i lund. det är ju också så bra =) så hinner ni, så den showen! slutar 20 december tror jag så man får skynda sig haha. efter det åkte vår familj och schipperts hem till oss och mös med fondue. vid 22 trillade issa in lagom till desserten, vit chokaldpannacotta aktigt. såå gott.
vi sjöng lite singstar och hade vår egen förfest tills det var dax för såkallad "modellfest" på tivoli. hihi och det hände en hel del annat bus också =)

idag har jag varit på fields med did. bytade en klänning som jag fick av henne som jag kan ha på nyår! har man iaf det problemet löst... MEN VART ÄR FESTEN?? haha. illa.
och nu på kvällen han jag till väla också med anna.

och så hörs vi väl efter jul för nu kommer jag drunkna i arbete! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0