baby love

hiih igår var också en mysdag till max. vaknade upp hemma, åkte och tränade med kevin, duktiga vi är! :) efter det gick vi och käkade på big buddah, har aldrig ätit där men det var riktigt gott! åt kyckling med rödcurry, kokosmjölk och bambuskott. muuums. riktigt mys!

åkte hem sen fick jag fin besök av zsolan, mys det med. massa snack och så :) sen fick jag ett samtal av diana och hon tyckte att vi skulle ha singstarkväll m. parsa och johan och så blev fallet. så när zsollan åkte hem för att sussa åkte jag med till johan och började sjunga =) stackars johan fick inte sova förrens sent och skulle upp tidigt. kan ju inte hjälpa att jag och diana är så fnissiga. :) diana, parsa och jag somnade nog inte förrens halv sex.

frukosten idag bestod av ost&brocolipaj, mumma. sen åkte jag till jobbet och slutade vid 23. nu sitter jag hemma, al by myself. obehagligt. mamma och pappa är på en middag i köpenhamn och karls flyg i stockholm blev inställt pga blåsten. kul. hatar att vara ensam nu på vintern, det är så mörkt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0