Bellanmåndag

har det varit idag. först en sväng på jobb, 10-13. knappt lönt. dyraste bussresan ever också för den delen eftersom jag hade turen att åka på en kontrollant. jojo, 700 kr i böter för att jag åkte på halv. så in i helvetes retligt och jag blir så himla tosig (??) men vad ska man göra. inte lönt att sitta och gnälla, kan endå inte göra något åt saken. åkte efter jobb in till stan, mötte upp bellan och vi åkte hem till mig. gjorde pannkakisar. så himla mumsigt! sen en sväng in till stan igen, shoppade en ny tshirt väldigt snygg enligt mig ;) och lite underkläder...

nu är jag hemma en snabbis för att byta om, ska in och träna och woho vad jag känner mig motiverad! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0