boy i wanna kiss you, but im just to shy

kickboxning igår med kevin. det resulterade i totalt döda muskler, mycket svett och ja framförallt hade jag väldigt kul! började bra med uppvärmning osv, men efter 20 min var jag helt död! haha. kevin också för den delen så jag är ingen mes själv ;P
när jag väl kom hem är min högra arm helt cp, kan inte skriva och mitt ringfinger vill inte som jag´?? går över tills imorgon tänkte och trodde jag ända tills jag skulle ta på mascara i morse. totalt kaos. höll på att bli en streckgubbe och fick måla med vänster, hur lätt är det? hoppas bara att det är musklerna! men gud vad bra jag mår idag efter bara ett pass, pigg och på g. längtar tills onsdga då jag tänkte gymma lite ;P

nu ska jag strax gå till jobbet, betala en HEL på bussen så att jag inte får böter, igen... sen hem till miss D och mysa/skvallra/umgås. MYS! <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha sara, inte bra med dendära bötesnoten.. :P
Jobbade du 1?
Själv jobbar man K...
Usch ja men vi ses.. Pusss

2008-02-19 @ 13:37:03
Postat av: fia

kul att läsa din blogg.. brukar va inne å läsa lite.. du skriver bra. ha ne bra dag..

2008-02-20 @ 14:30:56
URL: http://fialovegobbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0