efter lite funderingar

om alla hjärtans dag blev jag väldigt deppig. försökte övertala mig själv om att det är en överskattad dag och att man alltid ska vara snäll mot sin pojkvän/flickvän så kläcker parsa ur sig att: men det är ju endå extra och då blev jag superdeppig. men då kommer diana med sin självklara kommentar

"men sara tänk inte så asså alla hjärtans dag e inte en speciell dag d e bara för att när man har pojkvän/flickvän så blir d tråkigt efter ett tag o dom behöver liva upp sin vardag o har då fått denna dagen o sen så kan de tycka synd om oss singlar, men när vi e ute o clubbar e d vi som tycker synd om dom hihi eller hur?"

tur att man har sina vänner ibland ;)


Kommentarer
Postat av: Hilajna

Nej säg inte för mkt. :)

2008-02-13 @ 07:54:09
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: d

ohh jag älskar dig!

2008-02-18 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0