händelserik helg

i fredes var det jobb sen bar det av till carro =)
myys det var istället, massa gottit snacks och gott vin! me like. massa tjejsnack och haha ja allt som hör till. hade riktigt roligt och det är så tråkigt att ni ska åka..
lördagen var det jobb för att efter det möte upp bell. blev min favvomiddag på bagatelle, pasta alfredo och vin, igen, som var supergott! diana mötte upp oss och vi ville ha brownie på mezo men där var det helt fullt, så vi gick till crom. 25 i baren så det blev lite goda drinkar. eller mycket goda drinkar =) fick med mig ett trevligt sällskap hem, nämnligen diana. mysigt att ligga och trängas haha och som vanligt vaknar jag och ser diana på golvet. haha.

idag har det var jobb och kom hem för ett tag sedan. tänkte läsa i min nya bibel (dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dig).. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0