helgen

har bestått av lite jobb, middagar och vin. fredagen var supermysig med middag först på mezo, åt min favvomed pestomarinerad scampi och fetaost och sallad. efterdet bestämde bell och jag oss för att dricka lite vin men bagatelle hade stängt så det blev stinsen. en vinare där och humöret var på toppen =) var dock hemma vid 2 och skulle upp 6! uuusch vad jobbigt. men konstigt nog var jag pigg. lördagen var det jobb för att sedan bli hämtad av zsoli&simon. åkte till issa och vi gick och käka på cavolo nero. blev carbonara. så himla gott. idag väcktes man vid 8 av ett sms av daddy att vi skulle köra lite. åkte till ridhuset och tittade lite på tävlingarna och på julia som tävlade.
och hur mycket jag än älskar pappa så blir jag sjukt arg på honom när vi ska övningsköra. vi ska nämnligen öva på att backa runt ett hörn och mitt humör sjunker på 2 sek. riktigt hatar det! blir så arg för det funkar aldrig. och så när han sitter där och säger, ja men gör bara såhär. det är inte bara "att göra så här". tycker det är svårt..

nej nu måste jag städa lite för jag ska tydligen flytta lite garderober.. :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

känner igen det där med körningen.. hade ett riktigt gaaaaaah :@ :@ :@ ögonblick med pappa idag.. suck suck

2008-02-10 @ 16:39:24
URL: http://ibergsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0