helgen

har varit toppen. i fredes var det först lite jobb och timmarna bara sprang iväg. skynda sig hem för att duscha&fixa sig och sen åka hem till linus där diana&jag fick brottom. massa att ordna, ballonger osv. men som tur var kom ngr av killarna förbi och hjälpte till. sen var det bara att vänta på födelsedagsbarnet (eftersom det var en överraskningsfest). kul var det också, mycket tissel och fniss och disskutioner om vad vi skulle säga när han väl kom?? iaf, linus kom och han blev rätt förvånad och enligt honom tyckte han att det var jättetrevligt så det var ju kul! blev tårta, öl & snack. blev en liten utgång till tovli också på det. trevligt =) sen åkte diana,linus och jag hem till honom och hade sovis. frukosten åt jag och diana på max, mums!
resten av dagen bestod av mys i "soffan" och snack. så sjukt sliten. sen åkte vi till donkan och åt kvällis. hihi. vilken fetedag.. belv också film "i think i love my wife" tror jag den hette. helt okej. sen fick man skjuts hem vid 3 och då var det skönt att lägga sig i sin egen säng!


idag är det solning och att umgås med anna som står på schemat! mys! var så längesedan nu!



ps. eftersom alla var så tråkiga och inte kunde ge mig ett bra tips på en bra frisör får jag ta saken i egna händer och leta upp nån =)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag såg också den filmen fast på Alla hjärtans dag, gud vad den stämnde! Usch, man kände sig träffad ;p men men ;) Snart får vi ta en utgång och en fika, fika får bli med tjejerna och utgång med våra snuttepluttar! Vad sägs om fredag?? Pussis! Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-02-17 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0