I like my money right where I can see it: hanging in my closet.

okej, nu är det alla hjärtans dag. har varit singel nu på den dagen (komiskt eller sorgligt nog?)  nu i tre år. ska väl klara det tredje året nu med. eller? hellre inget förhållande alls än ett dåligt!
mamma var så söt och hade packat in sånna aladinhjärtan, jag som försöker vara nyttig.

btw, är det lön imorgon. undrar hur länge den räcker denna gången? behöver ju ny ridhjälp, nya ridbyxor, gärna säsong fem i satc coh sen har jag ju beställt min personliga almenacka som kommer om nån vecka antar jag. nää men denna gången ska jag faktiskt spara mer, både för min egen skull och min ekonomi ;p
sen vill jag klippa mig också, topparna börjar bli lite slitna, men är sugen på ett nytt ställe. Någon som har något bra tips om en bra frisör? =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

vrt klipper du dig vanligtvis? :)

2008-02-16 @ 10:15:32
URL: http://matilba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0