it will be my pleasure to please you

sitter och lyssnar på massa gamla tivvan låtar. haha så himla bra. eller som när vi skulle till suntrip eller var det var och min och annas dans gjorde så att hela hennes hand nästan bröts. haha. så många minnen man har. saknar the old times när man hade det självklara svaret på vad man gjorde varje fredag. tivvan och steak. tyvärr tycker jag att tivvan har tappat stinget lite, dels för att kön verkligen suger sen tappar jag alltid bort alla osv.  men får väl ta en runda dit snart. när man lyssnar på alla gamla låtar blir man sugen.

tänkte promenera idag lite men vädret är ju så himla tråkigt så är inte alls sugen. men får se, börjar inte jobba förrens 17 så vet inte riktigt vad jag ska hitta på. kanske plugga lite teori? hmmms.. det skulle vara i nödfall om det absolut inte finns nått annat att göra!

för övrigt är jag lite irriterad på mig själv. igår på ridningen skulle vi hoppa studs och uppvärmningen bestod av mycket galopparbete i lättsits för att skona hästarnas ryggar. och nog smart som jag är har jag lyckats överbelasta det ena knäet, tror jag iaf för det gör jätte ont idag och det är den enda förklaringen jag har? såå synd om mig. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0