jag måste vara sjukast

just nu. synd är det om mig också! :/ söndagkväll åkte jag in för att fika med diana och botic på mezo där jag åt. sedan gick vi till bagatelle ett tag och sedan gick vi till bion och träffade aria, prinit och linus. såg den coverfield, tror  att den heter så? så är den filmad så som att en privatperson filmat allt, så jag blev lite vad jag trodde åksjuk. dels för att mario sa att man kunde bli det av den och dels för att det var riktigt snurrigt. men när jag kom hem blev jag riktigt dålig ochs penderade natten med att kräkas, btw, intressant? men det måste varit maten! ska aldrig mer äta på mezo, aldrig. för att gå från att ha varit nästan frisk från min förkylning till att vara värre. har sovit från och till från söndeskväll tills nu i morse. och endå är jag trött. helt otroligt.

aja nu ska jag väl inte gnälla mer. men det får man faktiskt göra ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0