Lördag&söndag

vaknade på lördagen av att pappa ringde och väkte mig, han tyckte jag skulle upp&hoppa och göra mig klar. sagt och gjort satte jag mig på tåget mot köpenhamn vid 13..  i malmö hoppade daddy, mamma och micke på och så åkte vi vidare. gick en sväng på ströget, fikade på illums och kikade i affärer. mys. sedan mötte vi upp min andra morbror, hans "fru" och min kusin på ett japanskt ställe. mycket god mat. älskar asiatisk mat, men har dock inte blivit så mycket japanskt i mitt liv. men det lär jag börja med nu då det var så gott!
efter det tog vi bussen till KB hallen tror jag det heter, för att invänta KENT! kent är ett band jag verkligen tyckt om, har inte lyssnar så mycket på deras nya skiva. men det var UNDERBART. vilket tryck, vilket band. så himla duktiga. vilka rysningar också. hihi. det var kul!

idag fick jag vaknad väldigt tidigt, vid halv nio. slänga på sig kläderna och slänga i sig frukost. sen blev det jobb till halvfem. helt okej dag. kul folk =) så tiden rann iväg. gillar att jobba det passet jag hade idag, då har man endå hela kvällen kvar =) träffade bellan och vi åkte och åt på cavolo nero. muuums. åt grekisk sallad. verkligen älskar det! hihi. sen blev det lite prommis i duggregnet ner till knutan. mys <3<3


btw, så längtar jag så till den 3 maj! Zsolan fyller 20 (eller ja ska ha födelsefirande). grattis baby!!:D längtar =)))

Kommentarer
Postat av: tove

IDIOT!!!! du gick på kent utan mig.....nu får jag hitta en annan att ha mina singelkvällar med :P

2008-02-25 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0