marc jacobs är fejk?

läste i metro nu för någon dag sedan att marc jacobs "snott" en design på en sjal. helt otroligt. alla snackar alltid om att man absolut inte ska köpa fejk gucci väskor och etc etc och så gör marc jacobs en FEJK sjal. designen hade han dessutom tagit av en viss gösta olofsson som gjorde den på 50-talet. ocoolt. en svensk också! :) i tidningen kan man också så bild på de två sjalarna och det enda som skiljer dem åt är bården och loggan (såklart?)..


idag skulle jag egentligen gått en sväng med d på stan, men tror fortf. hon sover och sen ska hon ju jobba så det blir nog inget med det. jag som hade behövt byta lite linser osv. men får väl göra det imorgon innan jobb =) sen vid 15 ska jag in och biffa mig lite med kevin, tror jag iaf =) hade behövts. sitter iaf redo i min träninsgsoutfit och väntar på att han ska ringa. hihi.

 
image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0