måste bara dela med mig

ur boken jag läser. så jäkla sant är detta så det nästan är skrämmande

"anledningen till att det är smärtsamt när någon försvinner är vetenskapen att denna någon som du älskar antagligen lämnade dig långt innann han tog sitt pick och pack och stack. det svåraste är att inse att han på ett eller annat vis ljög för sig innan han drog. fråga dig inte vad du har gjort för fel eller vad du hade kunnat göra annorlunda. plåga inte ditt hjärta med att försöka fundera ut varför han gjorde som han gjorde. eller med att tänka tillbaka på allt han sa och undra vilket som var sanning och vilket som var lögn."

Kommentarer
Postat av: atena

jo, det är rätt mycket ångest ;/ men alla har vi drömmar och jag tror att vi kan nå dom om vi bara vill senare :)

2008-02-07 @ 14:56:47
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: tooove

DET ÄR MIIIIIN BOK :p Jag måste förresten ha tillbaka den snart så vad sägs om en date snart? Har så mycket att berätta. Love you

2008-02-11 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0