mysdagar!

har jag haft. igår jobbade jag och åkte sedan hem till min babygirl och snackade skit, som vanligt =) sen kom linus aka evért. haha. måste lägga in en film, så ska ni få se. ska baar klura ut hur man gör?? är det någon som vet?
vi åkte hem till honom, för att fixa oss lite och sedan gick vi på basket! riktigt kul, brukar aldrig gå på basket. tyvärr förlorade helsingborg, men sånt som händer. jag och diana spanade in en liten sötnos också! hihi skit gullig.
efter det åkte vi till bk, var hur hungrig som helst och det kändes som att jag beställde allt. så sa han i kassan, ja men det blir 63 kr. tappade hakan. billigt och bra för allt jag fick! hihi. sen var det massa mys hos linus!

idag har jag jobbat från 08.30-20 med en halvtimmes rast. okej döda mig? men jag behöver ju pengarna och eftersom jag varit sjuk en massa så är det bara bra!

btw, så tycker jag jättemycket om kommentarerna. så kul att läsa när man kommer in!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0