okej, jag är ingen superwoman

tyckte att jag mådde toppen idag när jag vaknade, så jag slängde på mig min träningsoutfit och i med ett träningspiller och började trampa lite på vår cykel som vi har hemma till the voice. jäklar vad jag var på g. men efter 10 min höll jag på att dö och tänkte att en paus är nog okej, och sen ja. nu är jag typ död. det dummaste jag gjort idag. okej, jag är sjuk. när ska jag inse det! vila är nog det jag ska göra idag.
 
för övrigt har jag väldigt kul. skulle mejla pappa om ett recept på soppa så att han kan handla. hoppas att han uppskattar mina små kommetarer för själv sitter jag och skrattar åt dem =) hihi jag är såå rolig =)

Kommentarer
Postat av: Issa

Haha, heej sjukling. Nu har jag börjat läsa din blogg, får se om du kan skriva något intressant här. Så skriv inte skit om mig, för då skickar jag Malte på dig, hörru!

2008-02-13 @ 19:08:18
Postat av: Matilda

hahah!. Så klockrent ju! Helt sant, det är bara för att paren ska ha en gulligull dag som de kan vara stolta över att de inte är singlar. Men resten av året vill de vara som vi och inte behöva bry sig. ;)

haha, föresten, skulle kunna vara jag ovan. På med träningskläderna och ge järnet, sen bara dö för ingenting. Haha :P

2008-02-13 @ 19:57:05
URL: http://matilba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0