one love

hmms, nu har jag sovit i drygt elva timmar, borde man inte vara utvilad då? hmm...
dagarna som gått har bestått av jobb och träning, känns faktiskt bra. känna lite pengar, umgås och skvallra, och få lite nyttigheter gjort på gymmet. det gör mig nog gott att gå dit med kevin, jag ger mig inte när han är med. svettig som in i blir man, och det är skönt att kunna bara vara sig själv och snacka. har saknat det en hel del =) och så är det ju himla skönt när man får träningsverk i magen. hihi. men idag får kroppen vila sig, blir ju ridning imorgon =)

sitter och kikar lite på böcker, är sugen att köpa lite.. men vill ha den jenna jamesson men hittar den bara på engelska? och jag hatar att läsa på engelska..

dagen idag består (bestod?) av en skön sovmorgon, kunna sova så länge jag vill utan att någon blir sur eller att man måste iväg på något är riktigt skönt. Ska hoppa in i duschen och fixa mig lite, för att sedan träffa diana i staden. tror jag det blir iaf.. och sen blir det jobb, 16-23 :)

Och imorgon blir det ju utgång med isenfisen och sarah! cant wait! ska bli trevligt =)

Kommentarer
Postat av: issa

Nu funkar internet, för en kort stund iallafall. :)

2008-02-27 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0